Search Faizal Dzasrik

Selamat Datang. Welcome to FAIZAL DZASRIK FAN CLUB

Selamat Datang. Welcome to FAIZAL DZASRIK FAN CLUB
ZAREEN | Ini Suatu Cerita & Ini Satu Cerita Alter Ego

FDFC Inspiration Theme Song | KITA OONIK by NAJIP ALI

FDTV via Faizal Dzasrik Fan Club

Faizal Dzasrik & Friends @ MPH Quill

Faizal Dzasrik & Friends @ MPH Quill

Faizal Dzasrik Fan Club | WALL OF FAME - Part I

Faizal Dzasrik Fan Club | WALL OF FAME - Part II

Faizal Dzasrik BILLBOARD | Ini Satu Cerita Alter Ego

FEEDBACK | Ini Suatu Cerita

FEEDBACK | Ini Suatu Cerita
FACEBOOK Syawa Dola & Shafiq Najib

FEEDBACK | Ini Satu Cerita Alter Ego

FEEDBACK | Ini Satu Cerita Alter Ego
INSTAGRAM @joyheni

FEEDBACK | Ini Satu Cerita Alter Ego

FEEDBACK | Ini Satu Cerita Alter Ego
FACEBOOK Kazrina Mohamed Kassim

FEEDBACK | Ini Suatu Cerita & Ini Satu Cerita Alter Ego

FEEDBACK | Ini Suatu Cerita & Ini Satu Cerita Alter Ego
INSTAGRAM @nurieie

FEEDBACK | Ini Satu Cerita Alter Ego

FEEDBACK | Ini Satu Cerita Alter Ego
GOODREADS Suhailah Iskandar

FEEDBACK | Ini Suatu Cerita

FEEDBACK | Ini Suatu Cerita
FACEBOOK Nurin Irdina

FEEDBACK | Ini Suatu Cerita & Yong Tau Foo

FEEDBACK | Ini Suatu Cerita & Yong Tau Foo
INSTAGRAM @misshanisrazak

Friday, 29 September 2017

FDFC | ‘Ini Suatu Cerita’ Sebagai All-Time Favourite. TQSM Wawa Kamal


FDFC | ‘Ini Suatu Cerita’ Sebagai All-Time Favourite. TQSM Wawa Kamal | IG FDFC | 29082017

faizaldzasrikfanclub Part One | Foto terbaru 25082017 diterima daripada @wawakamal aka wawatehtarik di #Twitter. #TQSM Wawa! Agak jelas kondisi #novel #IniSuatuCerita milik Wawa yang sudahpun lunyai teruk. Hehehe. 😁😂 Saya sangat menghargai Wawa masih simpan lagi kisah jejaka bertiga Si #LanSyukZareen ini. Kekal terus meminati mereka bertiga hingga kini. Alhamdulilah. Sebagai penulis, apabila melihat foto seperti ini membuatkan perasaan saya sendiri berasa amat gembira dan terharu. Sangat memotivasikan dan menaikkan semangat saya meneruskan perjuangan dalam mencipta lebih banyak karya yang mampu #evergreen pada masa akan datang. Insya-Allah. TQ Wawa sebab tengah malam buta tagged foto ni. I Like! Yeay! Hehehe. 😆😜💕✌ #faizaldzasrik #faizaldzasrikfanclub #novelis #author #penulis #writer #buku #book #world #Malaysia #Singapore #Indonesia #Brunei #BahasaMelayu #BahasaMalaysia | http://www.faizaldzasrikfanclub.com



FDFC | ‘Ini Suatu Cerita’ Sebagai All-Time Favourite. TQSM Wawa Kamal | IG FDFC | 30082017

faizaldzasrikfanclub Part Two | Komen terbaru 25082017 di #Twitter. 10,000 times? Aish! @wawakamal ni. Biar betul. Hehehe. Alhamdulilah. TQSM Wawa. 😉😁✌💕 Sejujurnya semasa menulis #novel #IniSuatuCerita saya main hentam kromo je. Langsung tiada #Storyline, apatah lagi sebarang perancangan dengan menetapkan bagaimanakah kisah #LanSyukZareen akan berlanjutan dari satu episod ke episod seterusnya. Saya sendiri tidak pernah menjangkakan novel ini akan diminati ramai pembaca. Manuskrip pertama saya ini siap pada Mei 2006. Diterbitkan sebagai novel pada Mei 2007 (selepas ditolak oleh DUA penerbit terawal) hingga pada ketika ini, masih mendapat sokongan dan perhatian daripada para peminat karya. Rezeki daripada Yang Maha Esa. Bukan hanya pada Wawa sahaja, tetapi ucapan Terima Kasih juga ditujukan kepada semua peminat yang meminati karya saya ni. Abang Dzas terkejut dan terharu sebenarnya. Terima Kasih sekali lagi kerana mengingati apa yang Abang Dzas tulis. Wo! 😍😇😁😜✌💕 #faizaldzasrik #faizaldzasrikfanclub #novelis #author #penulis #writer #buku #book #world #Malaysia #Singapore #Indonesia #Brunei #BahasaMelayu #BahasaMalaysia | http://www.faizaldzasrikfanclub.com


BUY ONLINE via Faizal Dzasrik Merchandise
Juga terdapat di kedai-kedai buku seluruh Negara
(sementara stok masih ada)
also available at bookstores nationwide
(while stocks last)

Wednesday, 27 September 2017

FDFC | Mok Su NOI, Saudara Mara Pertama Membeli Novel Faizal Dzasrik



FDFC | Mok Su NOI, Saudara Mara Pertama Membeli Novel Faizal Dzasrik | IG FDFC | 18082017

faizaldzasrikfanclub regram @faizaldzasrik | Happy Birthday Mok Su NOI (Adik Mama yang juga cenonit). Semoga panjang umur, dikurniakan kesihatan yang baik dan sentiasa dimurahkan rezeki. Amin. 😁😉🍰 | Saya masih ingat. Sewaktu mula-mula menjadi #Novelis. DUA novel saya diterbitkan serentak & diperkenalkan di #PBAKL. Tiada sesiapapun yang tahu. Saudara-mara... Sahabat-handai semuanya tidak tahu. Apabila tiba masanya untuk memberitahu, saya mengirimkan SMS (pada masa itu Whatsapp belum wujud) kepada semua orang. Majoriti mereka ingat saya main-main. Wajar-lah, saya kan nakal orangnya. Ramai beranggapan saya bergurau & tidak serius. Paling tidak disangkakan di #PBAKL, Mok Su bersama sepupu-sepupu kecil saya datang ke booth jualan #BukuPTS. Saya tersedar sewaktu sibuk membantu petugas & editor menjual buku. Mok Su saya datang menegur, membeli & meminta tandatangan saya. Saya amat terkejut & terharu. TQSM Mok Su. Ini-lah mak cik saudara saya. Comel, nakal, sentiasa bertaqwa & beriman kepada-Nya serta terkenal dengan sifat ingin tahu atau #curious nya sejak azali. Hehehe. Saudara-mara paling terawal memberikan sokongan kepada saya. #HappyBirthday Mok Su! Yang ke 52 YO! Hehe. 💕😍🍰 #myaunty #faizaldzasrikfanclub #supporter #book #buku #novel #bahasamalaysia #bahasamelayu #muslimah #NOIandtheBeanStalk | http://www.faizaldzasrikfanclub.com


BUY ONLINE via Faizal Dzasrik Merchandise
Juga terdapat di kedai-kedai buku seluruh Negara
(sementara stok masih ada)
also available at bookstores nationwide
(while stocks last)

Monday, 25 September 2017

Manuskrip FD 06 | ‘O’, Seorang Gadis Tetapi Bukan Opah. LOL! TQSM Rashidah Indris



Manuskrip FD 06 | ‘O’, Seorang Gadis Tetapi Bukan Opah. LOL! TQSM Rashidah Idris | IG FDFC | 18082017

faizaldzasrikfanclub Apabila saya mula memberikan klu... Nama #Heroin #Manuskrip FD 06 adalah 'O'. OPAH #nenek #grandmother jadi heroin? Amboi! Kelas tau. Mungkin juga... disebabkan salah seorang HEROnya bernama 'A'. Boleh jadi... 'ATUK' #datuk #grandfather. Hehehe. TQSM kerana sudi meneka. Hehehe. #Peminat #fan #ngefan karya #novel saya @rashidah.idris yang sudah lama saya kenali juga sempat meminta supaya memilih namanya sebagai watak dalam #manuscript akan datang. Insya-Allah. Nanti Abang Dzas akan 'adjust' untuk Rashidah ya! Manuskrip FD 07 & seterusnya. Sedap nama tu. Sesuai dengan orangnya yang sentiasa #senyum melebar sampai ke pipi. Hehehe. Nyakat! 😜😁 Sememang permintaan yang lazim saya perolehi ketika berkomunikasi dengan para peminat karya. Watak jahat pun sanggup! Tapi, Abang Dzas tak sampai hati-lah. Mesti-lah watak yang best & baik2 okey! Luv Y'all! ✌💕😎 #faizaldzasrik #faizaldzasrikfanclub #novelis #novelist #author #penulis #buku #book #world #Malaysia #Singapore #Indonesia #Brunei #bahasamelayu #bahasamalaysia | http://www.faizaldzasrikfanclub.com
INSTAGRAM @faizaldzasrikfanclub


BUY ONLINE via Faizal Dzasrik Merchandise
Juga terdapat di kedai-kedai buku seluruh Negara
(sementara stok masih ada)
also available at bookstores nationwide
(while stocks last)

Friday, 22 September 2017

FDFC | Ini Suatu Cerita 3 (FD 07) Dalam Proses Pembikinan


FDFC | Ini Suatu Cerita 3 (FD 07) Dalam Proses Pembikinan | IG FDFC | 14082017

faizaldzasrikfanclub #Storyline Manuskrip #IniSuatuCerita 'ISC 3' sudah bertahun-tahun saya simpan. Sebenarnya saya mencari #penerbit #publisher baru yang bersesuaian dan serius ingin menerbitkan genre #komedi #remaja #awaldewasa (watak #hero #heroin bawah 25 tahun). Alhamdulilah. Saya dah jumpa! Yeay! Lan, Syuk & Zareen akan digarap semula dalam manuskrip 'FD 07'. Penulisan akan bermula setelah selesainya manuskrip 'FD 06'. ISC 3 (Judul Sementara), bukan #sequel atau #prequel tetapi garapan baru... seolah-olah novel baru bagi para pembaca yang baru sahaja mengenali mereka. Bagi peminat karya yang telah lama mengenali mereka, seolah-olah mereka sedang membaca kisah 'kesinambungan'. Susah nak digambarkan tu. Hehehe. Saya akan cuba menulis yang terbaik ya. Insya-Allah. Doakan yang terbaik. 👮👷💂💕😉✌ #manuskrip #manuscript #novel #novelis #novelist #author #penulis #writer #book #buku #bahasamelayu #bahasamalaysia #world #malaysia #indonesia #singapore #brunei | http://www.faizaldzasrikfanclub.com



BUY ONLINE via Faizal Dzasrik Merchandise
Juga terdapat di kedai-kedai buku seluruh Negara
(sementara stok masih ada)
also available at bookstores nationwide
(while stocks last)

Wednesday, 20 September 2017

FDFC | Selamat Pengantin Baru Nurieie & Suami Tercinta



FDFC | Selamat Pengantin Baru Nurieie & Suami Tercinta | IG FDFC | 11082017

faizaldzasrikfanclub regram @nurieie
The ceremony of bieXaboy
14th July 2017
Corus Hotel, Jln. Ampang, Kuala Lumpur

Saya rasa masih belum terlewat ingin mengucapkan
#SelamatPengantinBaru kepada Nurieie & suami tercinta. Semoga berbahagia hingga ke Jannah. Insya-Allah. Amin. Nurieie, #peminat #fan #ngefan karya #novel #IniSuatuCerita. Pernah memberikan komen secara spontan di IG @faizaldzasrik suatu ketika dahulu. Petikan komennya saya cut & paste dan tampal di Side gadget serta termasuk dalam artikel koleksi-koleksi Feedbacks di blog FDFC >>> http://www.faizaldzasrikfanclub.com 😊✌💕 (View Via Web Version). Petikan komen tersebut masih kekal hingga kini. TQSM Nurieie. TAHNIAH! 👮👰 #faizaldzasrik #faizaldzasrikfanclub #novelis #novelist #author #penulis #writer #wedding #loveisintheair #happycouple
INSTAGRAM @faizaldzasrikfanclub




BUY ONLINE via Faizal Dzasrik Merchandise
Juga terdapat di kedai-kedai buku seluruh Negara
(sementara stok masih ada)
also available at bookstores nationwide
(while stocks last)

Monday, 18 September 2017

Manuskrip FD 06 | Lan, Syuk & Zareen (Ini Suatu Cerita) Tampil Sebagai Cameo FD 06



Manuskrip FD 06 | Lan, Syuk & Zareen (Ini Suatu Cerita) Tampil Sebagai Cameo FD 06 | IG FDFC | 11082017

faizaldzasrikfanclub Lan, Syuk & Zareen sememangnya dirancangkan sebagai #cameo dalam #storyline Manuskrip FD 06. Bukan sekadar 'tempelan' sahaja tetapi muncul sebagai watak-watak penting dalam bab-bab melibatkan Mr. A & Miss O. Agaknya apakah peranan dia orang bertiga ni? Hehehe. Jeng! Jeng! Jeng! Bagi yang baru sahaja mengenali saya, Lan, Syuk & Zareen adalah tiga watak novel fiksyen yang begitu diminati oleh para peminat karya saya. Watak-watak 'cari makan'. Hehehe. Tak faham betul-lah dengan ngefans novel saya ni. Berkenan kat dia orang bertiga tu. Kat saya ni takde pulek. Tak pasal! Hahahahahahaha. 😜😆😇 #manuskrip #manuscript #novel #novelis #novelist #author #penulis #writer #book #buku #bahasamelayu #bahasamalaysia #world #malaysia #indonesia #singapore #brunei | http://www.faizaldzasrikfanclub.com
INSTAGRAM @faizaldzasrikfanclub



BUY ONLINE via Faizal Dzasrik Merchandise
Juga terdapat di kedai-kedai buku seluruh Negara
(sementara stok masih ada)
also available at bookstores nationwide
(while stocks last)

Friday, 15 September 2017

Manuskrip FD 06 | 2 Hero & 1 Heroin



Manuskrip FD 06 | 2 Hero & 1 Heroin | IG FDFC | 08082017  
faizaldzasrikfanclub Watak Mr. U sebenarnya tiada dalam #storyline asal, tetapi ketika manuskrip menjalani pengolahan... watak Mr. U cukup menyerlah dan boleh memberikan impak variasi penceritaan di samping watak Mr. A. Berita baik untuk para peminat karya yang #perempuan. Kedua-dua #HERO saya tampan dan masih belum berpunya. Hahahahahaha. 😆😜😇👮💂 #character #manuskrip #manuscript #novel #novelis #novelist #author #penulis #book #buku #bahasamelayu #bahasamalaysia #world #malaysia #indonesia #singapore #brunei | http://www.faizaldzasrikfanclub.com


BUY ONLINE via Faizal Dzasrik Merchandise
Juga terdapat di kedai-kedai buku seluruh Negara
(sementara stok masih ada)
also available at bookstores nationwide
(while stocks last)

Wednesday, 13 September 2017

FDFC | Loqman, Follower Paling Setia Sejak Zaman Friendster, MySpace, Facebook, terkini di Instagram


FDFC | Loqman, Follower Paling Setia Sejak Zaman Friendster, Myspace, Facebook, terkini di Instagram | IG FDFC | 04082017
faizaldzasrikfanclub regram @namasayaloqman
Athletica tonight.

Feeling refresh after the dreadful routines.
Now lets go back and continue cardio in front of the oven. 2 boxes of brownies to be made for two clients tomorrow morning. | Loqman antara #peminat #fan #ngefan karya #novel saya yang dominan dalam ingatan. Dari zaman #Friendster #Myspace hingga ke #Facebook dan terkini di #Instagram, Loqman sentiasa follow saya. TQSM Bro.
😁😁 Bagus Loqman ni. Sekarang dah jadi #AbangSado. Bijak berMBA dan pandai berBAKING pula tu. Hehehe. Terima Kasih kerana hingga kini masih lagi memberikan sokongan kepada Abang Dzas. Selamat Maju Jaya, Loqman! ✌😊🍰🍪💜💙 #faizaldzasrik #faizaldzasrikfanclub #novelis #novelist #author #penulis #malaysia #brunei #indonesia #singapore | http://www.faizaldzasrikfanclub.com



BUY ONLINE via Faizal Dzasrik Merchandise
Juga terdapat di kedai-kedai buku seluruh negara
(sementara stok masih ada)
also available at bookstores nationwide
(while stocks last)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...